Thursday, December 29, 2011

Tentang dia bukan aku

Assalamualaikum..


Aku tau mesti ramai yang tengok Tentang Dhia kan. Mesti 1 Malaysia ni banjir. Banjir ngan air mata. Haha. Tapi aku tak nanges pun. Kena tahan sebab depan mak ngn ayah aku. Mana boleh jatuh air mata depan diorang beb. Haha. Tapi mak aku nanges2 sampai ayah aku gelakkan mak aku. Aku memang nak nanges da, tapi tahan. Terbaek la Nora Danish. Memang kali ni lakonan beliau memberi kesan kat aku. Sebab bila aku tengok lakonan beliau bawak watak Dhia tuh, aku dapat rasa betapa menderitanya seorang wanita bernama Qamardhia (tah betol ke tidak eja nama nih). Pergh..ayat tak boley kan aku nih. Hukhuk. 

Tapi tak aku tak puas hati diorang terus tak tunjuk pasal mak angkat Melly yang kat umah flat tuh. Makcik apa tah nama dia. Takde pun Melly pi mintak maaf kat beliau. Pengarah ni lupa ke saja nak cepat habeskan cerita nih? Ending dia boley la tahan. Kalau tak, takkan ramai yang merembes2 air mata kan. Tapi tak tunjuk or tulis plak apa yang jadi kat yang lain2. Tambah2 mak Zikir tuh. Aku tengok cerita ni rasa nak mencarut2 ja ngan mak Zikir tuh. Tension kot tengok. Haha. By da way, not bad la citer nih walaupun aku tak tengok daripada awal. 

P/S: Yeay dah habes!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...