Saturday, June 25, 2011

Mamat Stim Dalam Bas

Cerita nih terjadi masa aku dalam bas otw nak balik kolej. Daripada hentian bas tuh aku kena amik bas mini, lepas tuh kena amik bas lagi baru sampai kolej. Kenapa rasa cam serius jak cerita nih? Hahah! Mood tak stabil kot. Ah! Persetankan semua itu. Keh, sambung cerita. Ni nak cerita masa aku dalam bas mini sebenarnya. Bas mini kan kecik, so seat dalam bas tu pun kecik. Aku pun duduk sensorang 1 seat.

Tetiba mamat muka toya mintak penerajang p dok sebelah aku. Sial betol! Bukan pe, tempat lain banyak lagi kosong beb. Gigih nak dok tang situ jugak apahal??Buduh. Yang tak tahan mamat mangkuk jamban tuh gi duduk rapat2, gesel2 bahu dengan aku. Geli bodoh. Kalau aku jantan pun rasa tak selamat dok sebelah kau celake.

Ada satu selekoh tuh, bas pun belok la kan. Belok sikit je. Tapi mamat tuh lebih2 menyenget kat aku. Dah tersandar kat bahu aku boleh pulak landing lama2. Haram betol. Hangin kot. Pastuh before dia turun, sempat lagi dia tenung aku. Aku angkat jari tengah. Fak! Tapi dalam hati aku je lah. Huhuhu. Kang dia rogol aku kat situ jugak. Mampos gua beb. Hish, tak paham aku. Orang tak comel cam aku pun boleh kena kacau. (Sambil geleng2 kepala saploh kali)

Ni salah capture. Aku kat belakang makcik and pakcik nih. Ahah!

P/S: Tak comel je, tapi tak huduh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...