Sunday, January 15, 2012

Cinta muka buku


Assalamualaikum...

Herm..hari ni bosan yang amat. Tiap2 hari ahad aku mesti menanggung derita kebosanan yang amat. Tapi hari lain tak sangat. Tengah2 bosan, aku pun tengok tibi. Terlayan NONA kul 2 tadi. Terr.. Bukan apa, aku tertarik dengan kisah cinta muka buku. (Eh, apa masalah tengok Nona pun?Err..)

Yang pasal Zed Zaidi ngan bini dia tu, aku rasa semua orang tau kot. Tapi aku tertarik dengan pasangan suami isteri ni yang kapel kat fesbuk ja. Diorang kapel tak lama pun. Dalam 6 bulan kot. Pastu pakwe dia terus pinang. Diorang ni tak pernah jumpa pun lagi. Dok chat dalam fesbuk ja kot. Pasal hantaran semua tu pun, diorang discus lam fesbuk. Gambar2 hantaran semua uplod, pastu just tunjuk thru fesbuk ja. Time tunang tuh, baru first time diorang jumpa. 

Fuuhh.. Kalau orang lain, mesti pikir lima belas ratus ribu kali ni. Dok pikir nak terima ke tak. Sebab tak pernah jumpa langsung. Kenal dalam fesbuk pun tak sampai setahun. Kalau aku pun, mesti aku pikir banyak2 kali. Tapi mesti laki tuh eklas nak kawen dengan dia. Lepas tu ada ustazah yang semanis kurma tu, err tak ingat lak nama beliau. Beliau ada cakap, "hati eklas, pasti dibalas".



P/S: Kadang2 dengar tazkirah pun bleh menenangkan hati jugak daripada nak lepas tension dengan pasang lagu kuat2.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...