Saturday, November 6, 2010

Tak boleh memiliki

Aku suka sgt ngn kau...
Btol2 suka...
Tapi kau tak boleh jadi milik aku...
Aku sygkan kau...
Btol2 syg...
Tapi kau tak boleh jadi milik aku...

Aku suka tengok muka kau...
Aku nak pluk kau...
Nak kau jadi milik aku...
Tapi kau tak boleh jadi milik aku...

Aku seronok bila kau dgn aku...
Aku nak kau disisi aku lama2...
Aku nk kau gembira dgn aku...
Aku suka bila kau pegang tangan aku...
Aku bahagia walau hanya sesaat...
Tapi kau tak boleh jadi milik aku...

Aku excited bila kau mesej aku...
Walaupun...
Hanya sekali mesej...

Bila berjauhan...
Aku rindu kau sgt2...
Selalu teringatkan kau...
Terbayangkan kau...
Tapi kau tak boleh jadi milik aku...

Aku kecewa...

Kau tak boleh jadi milik aku...
Memang tak boleh...
Dan tak akan boleh...
Aku boleh sukakan kau...
Boleh sayangkan kau...
Tapi tak boleh...
Memiliki kau...


P/S: starting entri aku memang jiwang.awww~~~♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...