Sunday, November 13, 2011

"Together We Will Make A Different"

Tanggal 8 November 2011, maka bermulalah sesi presentation kitorang. Lebih kurang cam final project la. Fuh, rasa macam hilang satu beban. Yela dok bersengkang mata, bergaduh, bertumbuk, semata2 nk buat preparation ntok presentation nih. Serius wa cakap lu. Kitorang nak kena siapkan montaj lagi. Pergh. Takdop idea beb. Maklumlah, grup aku semua cik kak. Takdop cik abang. So, susah la sikit. Tuhan je la yang tau macam mana perasaan aku time tuh. Ok takpe lah. Benda dah lepas. Presentation ni pun Alhamdulillah berjalan lancar. Walaupun tak seberapa, aku still berbangga. I dont know why. Maybe we had put a lot of effort on it. Ni ada la aku tepek sikit2 gambar ngn video time presentation tuh. 




Ni kitorang punye montaj. Katun2 tu yg macam aku lukis kat entri sebelum ni. Aku rasa macam buruk jak montaj ni sebab kebanyakkan grup2 lain montaj hebat2. Tapi takpa lah, bukan competition pun. Just a part of our esaimen jek. Heheh. 










Yang baju biru tu grup 1 lagi. Tapi semua tu budak2 kelas aku la jugak. Ada dua orang jak hero dalam kelas aku. Heheh. Nice kan we ols. Hahah.

Tajuk entri ni merupakan tag line untok company bagi projek kitorang.
"Together We Will Make A Different"
(memang batch ni different pun)

FAKta pasal BATCH HND aku kat KPMB

1. Batch aku batch fisrt yg ada presentation mcm ni. Sebelum ni mana ada.
2. Batch aku yg tetiba terpaksa tukar nama kos daripada HND in Business Information Technology kepada HND in Software Development. So, silibus smua terpaksa tukar secara drastik dan terpaksa diiktiraf balik oleh MQA or LAN. Nak copy saimen senior memang tak dapat la kan. Eh kantoi selalu copy saimen. 
3. Start batch aku dah tak belajar bahasa asing. Batch sebelum ni diorang ada belajar bahasa mandarin. Pastuh mai tang junior, bahasa asing ada balik. Wat da hal!
4. Batch aku batch HND yg paling ramai. Ada 4 kelas. Batch yang lain just ada 1 kelas ja.
5. Batch ni banyak puak. Sampai sekarang ada lagi budak2 yang 1 batch, 1 kos ngan aku yg aku tak kenal walaupun KPMB ni kecik jak. Kalau UITM kot la, besor. Aku rasa stadium besaq lagi kot drpda kolej aku. Huhuh. Takpa, kecik2 cili padi. 
6. Start batch kitorang la LI (praktikal) dah takda ntok kos HND SD ni.

Setakat ni tu je la kot yang aku tau. Unik kan batch aku. 

P/S: Sikit lagi nak habeh da kat KPMB nih. InsyaAllah. I will mish u ols! 
HND tu apa? Err.. cari sendiri. Malas nak explen.

2 comments:

Anonymous said...

amboii...kemain merah lagi akak kiteww...

AtiksaiD said...

huhuhh...nma pun akak kan..auw~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...