Tuesday, October 4, 2011

Apam Polka Dot Dot


Apam beliau lagi comey daripada ni. Ni imaginasi aku jak. Haha. Gambar apam yang betol2 lupa nak amik. Hihihi

Cerita ni dah lama. Lupa lak nak masuk lam blog. Aku letak kat fesbuk jek gambar apam ni. Huhuh. Biarla nak cerita jugak.

Ni cerita pasal apam polka dot. Comel jak apam nih. Cik Ain yang buat. Aku ingatkan apam balik. Hahah. Bengong betol. Ni time gi beraya umah cik ain ari tu la. Aku sempat makan 2 bijik jek. Tak sedap perut. Bukan apam tuh tak sedap. Sedap... Nak makan pun sayang. Sebab comel sangat. Rasa cam nak buat keychain jek. Hahah.  



P/S: Cik Ain selalu cakap. "Tak payah la buat macam ni... Malu la sayew.." 
Takpe ain... Boleh femes sikit. Ahahh! Mesti aku kena marah nanti. Hik2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...