Friday, October 7, 2011

Perkataan,huruf or abjad?

Text messaging between Maimun and Senah

Maimun: Senah, japgi tunggu aku kat bawah pokok mempelam tu tau. Aku lambat sikit, mak aku soh perah susu lembu jap. Nanti da smpai, aku msj ko.

Senah: k

Aku paling tak suka orang balas mesej sekadar letak huruf 'k' je. Ada maksud ke? Kalau dapat mesej macam tu, memang hati aku sedikit membara. Tapi kejap je lah membara tuh. Takkan nak pi tumbuk orang tu pulak kan. Benda kecik ja pun. Ye dok? Satu lagi perkataan 'kbai'. Jadah apa tuh? Nasib baik member2 aku tak pernah guna perkataan tuh. Maap lah kalau sapa2 yang selalu reply mesej 'k' tuh kat aku. Bukan nak marah pun. Just tertacing kejap sebab aku punya la taip mesej panjang2, tetiba dapat reply 'k' je. Kalau 'ok' aku boleh terima sikit sebab aku pun selalu reply kat orang macam tu je. Eheheh. 

P/S: Kalau boleh mesej tuh biarla lebih daripada satu huruf.  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...