Monday, September 12, 2011

Da Ulat

Penat la ari nih. Tadi tetiba ada explorace lak. Haha. Yang bestnya pakai baju kurung. Dem. Aku dapat tau lambat kena pakai baju tshirt. Time tuh da kat kolej. Takkan nak balik rumah tukar lak. Tak sempat. Aku rasa cam pompuan gila tengah cari anak je time ke hulu ke hilir cari klu pakai baju kurung. Redah utan pisang bagai. Korek pokok, batu. Berenang, merangkak, menyulur. Haih. <----(hiperbola je nih). 

Pastuh time nak balik tadi singgah bilik member jap nak amik beg. Ha, satu lagi yang tak tahan, before tuh aku usung laptop. Berat kot. Tu yang rasa tension. Tinggal jap kat bilik member. Ok, lepas nak gi amik laptop tuh, tetiba budak2 bilik tuh menjerit:


Tu je lah nak citer. Haha. Beria diorang menjerit. Macam ada ular sawa je. Siap lari jauh2 daripada aku. Hina sangat kah? Haha ayat tak boleh blah. Hihi.

P/S: Hari ni aku penat. Pastuh tetiba balik rumah rasa tension. Demmit!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...