Tuesday, September 27, 2011

Otak Nanar Suda

Aaaahhhh~~~~ Penat.
Jangan nak pikir bukan2 lak ek.. Aku tengah merehatkan otak aku ni sebenarnya. Adoi, penat otak den. Boleh jadi gila habaq mai. Aku baru habis buat esaimen ni. Fuh.. Dalam masa 2 minggu, aku terpaksa 3 siapkan esaimen non-stop. Tu la, time cuti raya ritu tak mau buat... Padan la muka. Eh, bukan tak mau buat, tak reti la. Raya, raya la.. Ni ada lagi esaimen yang menanti sebenarnye. Lagi 3 hari nak hantar. Memang aku tak sempat nak pikir pape dah. Lepas antar satu saimen, terus buat next esaimen. Hadoi... Nasib.. Nasib. Sebab tuh boleh jadi nanar nih. Grr.. Yang lagi nanar tuh, lepas hantar saimen je, ingat nak rehat jap. Pastu tetiba lecturer bagi free give sebabkan esaimen. Free give beliau adalah free lagi 2,3 esaimen. Arghh... Sapa lah yang mencipta esaimen ni. Aku lebih rela amik exam. Hermmm....



Astaghfirullah...jangan buat gini ek.. masalah boleh setel...esaimen boleh siap...huhuhu

P/S: Banyak lagi ni esaimen nak kena buat. Arghhh!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...