Thursday, September 15, 2011

Lost Control


Tak boleh nak control marah da sejak akhir2 ni. Semua benda menguji kesabaran aku. Perangai lama datang balik. Dulu kalau marah, aku tunjuk yang aku tengah marah or merajuk (macam harem perangai camnih). Macam tu lah sekarang. Maaf la sape2 yang terlibat. Maybe da banyak sangat kot perasaan marah yang diperam dan terbuku di hati, banyak sangat yang tersimpan tak terluah2, tak terkata2. Ditambah pulak otak tengah berserabut. Gunung berapi pun lama2 meletus jugak kalau lava tuh diperam lama sangat. Selama ni aku just diam ja kalau marah. Tak pun dok jauh2 dari orang atau senang citer, dok menyendiri. Tapi sekarang da lebih agresif dengan mencarut depan2 serta bertindak ikut suka hati. Serius aku tak suka buat macam ni. Tapi da tak boleh nak kawal. Hurmm. Sabar atik.......


natang pe ni?gunung berapi ke bukit berapi ni?ah,mamposlah

P/S: Hari2 hidup dalam keBENGANGan. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...