Monday, June 27, 2011

Maruah Tercalar

Hermm...dok saja2 nih tetiba teringat peristiwa masa aku sem 1 dulu. Peristiwa ni dimana gambar hot aku telah sampai ke pengetahuan pihak media. (Macam retis la pulak. Har..har..har). Ni bukan gambar bogel or gambar tengah beromen, tapi gambar peribadi aku lah. Bagi orang lain memang macam takde apa pun gambar tu. Bagi aku benda tu memalukan sebab budak2 laki yang tengok. Gambar member aku pun ada sekali. Lahanat betol manusia yang sebarkan gambar aku tuh.

Bukan apa, manusia tuh boleh pi letak gambar2 hot aku tuh dalam PC kat lab komputer. Haram jadah betul. Nak kata pendrive aku kena curik pun, aku tak pernah simpan gambar2 seksi dalam pendrive. Kalau pendrive orang lain, kenapa pulak ada gambar aku tuh. Macam mana dia boleh amik gambar2 aku tuh? Bila dia ambik? Untuk apa dia ambik? Banyak benda aku nak tanya pengkhianat tuh. Hish, kalau ye pun nak simpan gambar aku buat kenangan, simpan la gambar yang sopan sikit. Ni tak. Habis semua budak laki dalam kolej tuh telah menyaksikan gambar2 hot aku yang tak seksi tuh. Sial! Jatuh maruah aku bodoh. Patutla budak2 laki kat kolej aku cam pandang selek je kat aku. Habis la diorang dah tau aku yang sebenar macam mana. Cis! Nampak cam aku tak bermaruah. Tak boleh la aku ngorat sorang dua budak kolej (ade hati tuh.ahakz!).

Pastuh ada budak laki kelas aku nih siap ejek2 aku lagi. Babi betul. Aku saja je buat muka rilek depan dia. Padahal dalam hati da menyumpah seranah macam2 da. Malas nak gaduh. Woi sape yang sebar gambar2 aku tuh, bagi balik maruah aku sial! (macam la dia baca. Bangang gak aku ni. Eheh!)

Gambar ni lak dah tersebar kat internet. Setan mana punya kerja pun tak tau. Seth Tan kot. Ahahah!

P/S: Tak yah la simpan gambar2 sensored lam pendrive, thumbdrive, HD, vcd, dvd. Apatah lagi dalam dompet. Huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...