Thursday, June 30, 2011

Tak Suka Orang Serius

Ermmm... Arrrr... Errr.... (Tak tau nak intro macam mana. Adeh) Actually, orang crius nih macam mana ek? Adakah macam crius bekerja? Crius belajar? Crius nak mati? Crius kelakar? Or else? Hermm... Macam tu lah. (takde point lak). Bagi contoh je lah:

1. Bila aku buat lawak ganas, romantik, kelakar, bangang or yang sewaktu dengannya, orang tuh boleh buat muka crius nak mati. Tension je aku tengok. Hilang mood kelakar aku. Pendek kata 'No Respon'. Orang macam ni tak boleh buat gurau. Silap2 kena maki hamun sialan puiii! Eh, apa tuh? Abaikan.

lau nk baca, klik lah. lau tak nak, tenung je.
ok lukisan tuh sumber ilham daripada Heidi Syafiq (HS). tapi aku punya buruk. maaf la tiru skill kamu. eheh!

2. Bila aku cakap gurau2, suka ambik crius sampai touching2 ngan aku. Sampai tak nak kawan terus ngan aku. (Tapi kadang tengok jugak la tahap kemelampauan bergurau tuh. Agak2 la nak gurau pun.Ahah!)

P/S: senyumlah selalu :)

2 comments:

kzeiya said...

xkisah pon la..=P

juzMe said...

da komen nih kire kisah la.hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...