Sunday, August 7, 2011

Banyak Kerja

Oit, rasa cam dah lama tak update blog. Malas. Idea ada, tapi takda mood nak update, bukan takda masa. Huhu...

Fuuuhh.... Banyaknya benda yang nak kena setelkan. Esaimen, presentation. Dah la tough2 semua. Esaimen lak nak kena submit dalam masa 3 minggu ni. Bukan 1, tapi 3 esaimen. Setiap esaimen banyak task pulak tuh. Adoi la.. Runsing, rushing, pusing semua ada. Tapi sempat lagi dok update blog. Eheheh. Tapi bila aku nak buat semua kerja2 aku kan, ada ja dugaan, halangan, kekangan serta kangkangan. Eh, err... 

Cerita dia macam ni:

Dah pukul 9pm.(kantoi tak pi terawih.hihihi)
Ok la, nak start buat kerja. Lalala~~
Beberapa saat kemudian, otak aku terpikirkan sesuatu.
Erm... pesbuk la kejap. Mana tau kot2 ada latest post pasal kelas or esaimen. 


Sejam beberapa minit kemudian.....


2 jam kemudian....


15 minit kemudian...


sejam kemudian....(10 menet pa kajadahnya)
dah pukul 1 lebih..

Dipetik daripada fuuubook
argh!kerja2 aku semua tak start lagi!!!

Ni lah sebahagian daripada dugaan2 serta halangan yang terpaksa aku hadapi...... sadis kan.

P/S: buat kerja tak boleh nak foqus!

2 comments:

[NurAinFatihah] said...

hahaha...
tue jew la kje ko kn..
sme la dgn aku weh..
hehehehe...

AtiksaiD said...

aah...tau xpe..
ble tah nk brubah.
kui3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...