Thursday, January 12, 2012

Awek kiss

Assalamualaikum...

Satu malam yang tak berapa nak indah, aku, mak aku ngn sepupu aku tengok DVD Ombak Rindu. Aku beli DVD ja sebab nak donlod tenet tak mengizinkan. Mak aku yang nak tengok. Aku takda la nak tengok sangat, tapi nak tengok la jugak. Eheh. Malas nak story panjang2. Aku buat short comic ja. Pasal sepupu aku yang gatai sangat ni, bukan pasal ombak rindu. 


Macam comolot pun ada bila tengok skali imbas part ni. Haha!






Keesokan harinya..





Aku rasa kiss2 pipi ni perkara biasa la kot bagi setiap kapel kat dunia ni. Terbaik la ntok kapel yang tak pernah kiss2 or touch2. Kalau ada pun, kapel alam maya. Haha. Yang aku pelik tu, spupu aku ni rilex ja cerita kat aku pasal benda2 ni. Apa dia buat ngn awek dia, banyak jga la dia story ngn aku. Yela, dah macam adik aku sendiri da. Tapi tu la, tak matured lagi nih. Padan la tak segan bercerita pasal ni. Apa la aku ni. Eheh!

Tetiba aku terpikir, kalau time form 1, form 2 dah pandai semua tu, maknanya bila dah besar sikit nanti, lagi advance la?? Astaghfirullahalazim.. Patut la ramai budak muda kat kampung ni kawen awal. 

P/S: Alamak, tertengok Ombak Rindu ngn budak bawah umur. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...