Friday, December 16, 2011

Nasik dalam pasu


Ni la nasik dalam pasu. Haha. Benda tak ada apa pun. Perkara biasa ja. Selalu ja makan nasik dalam pasu ni. Ni nama dia claypot chicken rice. Saja ja tetiba suka panggil nasik dalam pasu. Masak dalam ni, pastu makan terus dalam ni. Ni bukannya pi ambik pasu kat belakang umah dia, pastu masak nasik dalam tu. Dak aih. Nak balik try ambik pasu bunga kat depan umah tu pn boleh. Unik sikit. Aku tau, mesti ramai yang pernah makan dalam ni. Sebab tu aku kata perkara biasa. Sekarang ni macam2 ada. Makan dalam daun pisang, dalam periuk, dalam belanga. Belanga tu kuali la kot. Makan megi dalam cebok pun ada. Tapi aku tak pernah buat la. Haha. Hish, apa aku merepek panjang2 ni? Rasa cam berbelit2 pulak. Dah lah.

P/S: Ntahlah. Takda motif. Pffftt...

3 comments:

MatahatyCikMentega said...

blogwalking..blogwalking...nice blog! visit me back k...:)
http://matahatycikmentega.blogspot.com/

Ca Cik Duyung said...

ca xsuka.penah rasa kawan makan, tp mcm ade rasa hangit.tu yg xbest tu..lagipon mcm nasi dia tu berkuah.xleh masuk..hehe.tp mgkin ada yg sedap la ..

AtiksaiD said...

Cik Mentega: Ok..tnkz:)

Ca: Aaah... Agak la. Cam hangit2 gitu. Kerak nasik pun ada. Hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...