Friday, July 29, 2011

Bukan Tak Suka, Tapi.....

Hermm... Aku bukan tak suka kat kau weh. Tapi perangai kau tuh. Apasal tah. Buruk perangai. Macam ni kah kawan?? Habis madu sepah dibuang. Wadda... Kau dah dapat advantage daripada aku, kau blah macam tu jak. Pandang muka aku pun tak. Apatah lagi nak pandang badan aku. (Eh?? Macam orang kena rogol lak. Bukan ek.) Ok fine! Kalau kau susah, usaha cari aku sampai lubang jamban. Kalau aku nak mintak tolong kau, kau pulak yang masuk jamban. Kalau kau tolong pun nak tak nak jek, baik tak payah tolong la wei. Pastuh bila aku dah tolong, banyak pulak bunyik. Itu tak kena, ini tak kena. Demm! Kau tau (memang kau tak tau pun), aku dah korban macam2 semata2 nak tolong kau. Tapi kau buat aku macam ni pulak. Aku pun ada hati dan perasaan tau tak. Apatah lagi emosi. Ye! Aku baik sangat. Selalu bagi muka kat orang. Jarang nak bagi tapak kaki, tapak kasut, tapak tangan, apatah lagi tapak sulaiman kat orang. Baik kan aku ni? Of course lah! Grrr....

P/S: Aku takkan benci orang

2 comments:

yanayo said...

sabo2.. amik iktibar.. kawan cenggini bole wat kawan2 ayam ja(pepatah)... hari ni hari dia weh.. haha..

juzMe said...

ha,tu la...
naseb baik aku seorang yg pnyabor..
lau tak,dah lama lunyai si ayam tuh.eh,eh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...