Friday, July 1, 2011

Tak da Mood Arr

Hemm... Takdak mood hari nih. Cemuih! Kalau orang tetiba layan tak layan hampa tanpa sebab, tak sakit hati ke? Aku sakit wooo.... Aku dah layan dia dengan penuh kasih sayang, dia buat macam ni kat aku. Hish, buat baik dibalas taik. Serius tak dak semangat aku malam ni wei...


Terbantut niat aku tak nak buat entri sedih or yang berkaitan ngan hati dan perasaan. Tapi dah tak tau nak luah kat mana. Sob2 :(

P/S: Hargailah seseorang itu sebaik-baiknya

3 comments:

Cik Lia said...

alolo...sob3...T_T

cik kompas said...

atik ni in love skang...kn main no....dah la marin tersasul "sayangggggggggg"......ang nk pggl sapa la syg 2...ka tgah dok ingt kt sayang 2....hahahahaa....2 la,org sembg dia dok ingt2 kt sayang dia...hehehee

juzMe said...

cik lia: pliz giv me ur shoulder,nk lap hinguih.eheh!

cik kompas: ha la...kan lam iklan ada sebut,'ingatlah org yg tersayang'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...