Wednesday, July 6, 2011

Tidur dan Tidur

Arghh...  Penat woo 8 jam dok lam bas. Padahal bukan aku yang bawak bas. Ahah! Herm, akhirnya dah sampai kat tempat aku belajo.. Hehe. 

Dok dalam bas tadi aku tidur je sepanjang perjalanan tuh. Sampai nak tercabut tudung aku. Kalau ikutkan hati, aku nak bukak terus je tudung tuh. Tapi ada mamat lak kat sebelah aku. Tak jadi lah. 


Sedor2 dah sampai Kajang. Adeh. First time sampai awal giler siot. Pukul 5.29 am aku sampai. Perghh.. Selalu dalam pukul 6.30 am baru sampai. Awal sejam lak. Subuh pun tak masuk lagi. Aku pun pi cari surau dan meringkuk dalam tuh kejap sementara tunggu waktu subuh. 

Lepas subuh, aku pun blah la nak pi Metro Kajang pulak. Naik bas mini jek. Pastuh naik bas City Liner pulak nak balik Beranang. Masa on da way nak balik Beranang tuh, memang ngantuk gila babi derr. Terlentok2 aku dalam bas. Mak cik kat sebelah aku tengok je aku. Arghh! Malunya. Nasib baik mak cik yang tengok. Eheh! Uncle driver bas tuh pulak dok borak rancak punya dengan member seantero beliau kat depan tuh. Aku dok seat depan time tuh. Menyembor air liur diorang borak. Cisss!



Sampai2 jek umah sewa aku, terus aku tidur tak ingat apa dah. Sampai lupa nak gitau mak aku yang aku dah sampai. Eheh! Pastuh bangun2 jek terus on9. Then tengah pening2 macam orang mabuk tuh, terbukak gambar bogel. Wakaka. Ok tak betul. Bukak pesbuk dengan baca blog jak. Ingat nak update tadi je. Tapi tengah pening2 lagi. Kang termencarut yang bukan2 pulak. Kuang3.



Dah la tu. Aku dah ngantuk ler. Ish, ngantuk lagi. Tadi dah tidur berjam2 dah. Eheh! 

P/S: Hobi saya tidur dalam bas 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...