Saturday, July 2, 2011

Hidup Berkawan (entri serius.sapa gelak kepala senget)

Ok.. Erm.. Macam mana tah nak mula. (@_@)

Ok actually aku tak berkenan dengan berkawan secara berpuak nih. Atau nak lebih paham lagi, kawan ikut geng. Tak mesra alam. Ye la dah puak ni dok buat hal diorang, puak tu dok buat hal macam ni. Not gud.. Not gud.. Bila terpaksa berpisah, mula la tak boleh hidup sebab dah terbiasa dengan orang tu ja.
Kadang2 geng A dok kata kat geng B, geng B dok fitnah geng C. Macam tu lah dan seterusnya.

Aku tak suka sangat bergeng2. Aku kawan jak dengan semua orang. Kawan baik pun ntah la. Tak tau lah siapa yang betul2 baik2. Everybody is not perfect. Ada kekurangan, ada kelebihan. Sebab tu aku tak mau classifykan kawan2 aku sama ada dia ni geng aku atau tak. Bagi aku semua orang sama ja. Aku terima je siapa yang nak berkawan dengan aku. Janji hang best sudah. Kalau tak best pun terima jugaklah. Tapi tak berapa nak iklas. Hihihi

Kadang2 ada kawan aku yang terlalu percayakan aku. Ah, aku sendiri pun tak percaya dengan diri aku. Ini kan orang lain. Tapi tak tau la pasaipa depa dok percaya kat aku sangat. Aku rasa aku tak cukup baik pun. Har har har. Dah la. Nak buat benda lain pulak.


P/S: Terimalah aku seadanya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...